Autor: 021.rs

Novi Sad
08.11.2024.
07:10 > 07:15
Varadinski most biće blokiran danas, 8. novembra, od 18 časova do ponoći, najavila je grupa "Sviće".

Komentari 120

  • Pero Postar

    10.11.2024 12:44
    Jasta more
    Neko mora da odgovaraza ubistvo dece i ljudi.Vucic da podnese ostavku.
  • Samo grabe sebi

    10.11.2024 11:45
    Za investitora sve može
    Burazerskim investitorima se u Urbanizmu planovi regulacije menjaju čim trepnu. Dozvole se njima odmah izdaju. Sve se brzo izmeni, upodobi se plan i izdaju se dozvole dok neki predmeti stoje godinama nezavršeni.


  • *

    09.11.2024 08:05
    E sad lepo te dugove firmi prebacite na vlasnike kao fizicka lica KAO STO INACE RADITE I POSALJITE IZVRSITELJE! Zaplenite im imovinu koje sigurno imaju rasprodajte ko sto radite obicnom coveku i namirite budzet da ima za Expo i nacionalni stadion.
  • boger

    08.11.2024 19:24
    Drugari
    Ako pokušavate da izvedete državni udar onda to ne ide tako, neke stvari moraju da se prethodno odrade. Ako ne pokušavate da izvedete državni udar čemu onda sve ovo?
  • Dr.

    08.11.2024 18:32
    @Pera Ždera
    tako je....
    upravo sam i ja o tome razmišljao.
    Samo da ne opterećuju most previše. Odn. da ne bude prevelika masa pešaka odjednom. Em je u lošem stanju. Em je krenulo odvajanje konstrukcije. Primetio sam na spojevima, malo su prelili betonom, ali se opet primeti.
  • Otpornik

    08.11.2024 16:48
    48h
    Mislim da je odluka da se nastavak protesta premesti na Varadinski most dogovorena sa akterima druge strane i da je smisao da se protesti ponovo dezavuisu, po ko zna koji put.
    Cim se Marinika pojavila na TV sa pricom o neophodnosti nastavka protesta pod vodjstvom "opozicije" jasno je bilo da da je aktivirana da obavi koji je prosli put tako dobro zavrsila.
    Genetski modifikovani general Ponos je rekao da su na sastanku "opozicije" odlucili da protest u Beogradu ipak bude tek u sredu jer je danas nekima slava, ponedeljak se ne radi... Vikend je valjda svima rezervisan za varenje jela od petka. A zasto protest nije bio danas u BG, koji se mogao nazvati i "Mitrovdanski ustanak", na sasvim odgovarajuci nacin?

    Slazem se ipak da sa okupatorskom kriminalnom bandom ne vredi resavati pitanja na miran i demokratski nacin, vec iskljucivo sredstvima koja oni koriste. Nisu uspeli da ponovnim angazovanjem kriminalaca za rasterivanje demonstracija promenu imidz i smisao izlaska naroda na ulice, ali ce im "opozicija" ipak zavrsiti posao. Za 7 dana koliko su odlozili protest, ljudi ce se smiriti i zaboraviti na proteste, sve ce im izgubiti smisao. A to i jeste cilj okupatora.

    Ali da ne bude zabune, IPAK IDEM NA MOST VECERAS, makar da i Mariniki i Vucicu pokazemo da nas se nece tako lako otarasiti. 14 (17) dusa koje su zgazili je ipak previse da bi im se imalo popustalo. Ici cu i u Beograd, iz inata.
  • Coolg

    08.11.2024 16:29
    Ljudi, molim Vas da ostavite ove gluposti oko mesta, vremena, Srema, Backe, Banata i organizatora za kasnije...
    Treba svi masovno da se odazovemo na mirne demonstracije, a posle kada se jednom ovo zavrsi, dovedemo u red pravosudje bice vremena da se posvetimo ostalim razlikama.
    Svatite ljudi da je vrag vise odneo salu...
  • Marko

    08.11.2024 15:04
    Naravno! Vidimo se
    A vreme na mostu cemo iskoristiti da pravimo spiskove botova i crnokapuljasa.
    Razotkrivanje!!! Jedan po jedan. Da se javno objavi i da se zna kad dodje sloboda i narod na vlast!
    Ponesite telefone, tablete i laptopve sa dobrim baterijama. Da prekratimo vreme i budemo od koristi.
  • Koja

    08.11.2024 14:57
    Lako
    Zgubidanima , ionako ne izlaze iz mišjih rupa ,kuckaju i zaj....aju ! Ccc a meni mušterije u taxiju grrrr !
  • Hm...

    08.11.2024 14:35
    @Симеон
    Нова борба
    ГРАЂАНСКА НЕПОСЛУШНОСТ ! ! ! Сложно да не идемо на посао, не плаћамо рачуне, блокирамо рад градских управа, општина, катастара. Ударити их тамо где лопурде краду а ми ћемо издржати без плате 2 месеца а они неће ни месец. Упоредо упозоравати војску и полицију да подрже народ у супротном лустрација и судови свима који стану против народа!

    Prijatelju, misliš li da narod ima toliko novca i da može to sebi da priušti, posebno onaj ko ima malu decu i sad pred zimu?
    Šta ako vojska i policija neće da podrže narod? Golim dupetom na tenk?
  • Sinja Sila

    08.11.2024 14:34
    Štrajk u šumi
    @Okupator
    Izvinjavam se što se ubacujem u raspravu ali @Okupator
    ima veoma zlonamerno tumačenje nečega što tako uopšte nije rečeno!
    To što ti misliš da će neko bacati ljude pod led samo zato što su opozicija to je razlog za posmatranje ali ne policijsko nego kod psihijatra.
    A blokada mosta je glupost. Ne razumem zašto misle da će sremci pozitivno reagovati na blokadu!?
    Delegiram ideju da ako već imaju pik na Srem da se organizatori zavežu za neko drvo na Fruškoj gori i u krošnji štrajkuju glađu. To će sigurno privući veću pažnju i domaćih i stranih medija.
  • XYZ

    08.11.2024 14:31
    Borba za prevlast
    Ovo je klasična borba sitnih političkih pokreta u Novom Sadu ko će biti dominantniji u ovom gradu.
    Puno vas je, a ne zna se ko je glavni.
    Sad svi love u mutnom koristeći tuđu nesreću.
  • Pera Ždera

    08.11.2024 14:02
    Podržavam sasvim
    Samo nemojte na Dugu. Toliko je u lošem stanju, da se jedva drži.
    Pojava korozije je evidentna.
    Što se tiče blokade DA. Onaj ko razume o čemu se radi podržava, ko neće da razume ili je član ili je onaj što ne izlazi na glasanje, tako da mu je onda svejedno.
  • Mark

    08.11.2024 13:50
    Simeon
    Jesi ti ozbiljan? Pa za ta dva meseca ce ti izvršitelji sve popisati. Oni ce uvek imati za sebe. I kad se sta odlucivalo u NS? Prava adresa je BG, predsednistvo, vlada.
  • Spiridon Kopicl

    08.11.2024 13:42
    Sta placete kao da Novi Sad ima samo jedan most....
    Sendvicari se upaliliiii
  • APV

    08.11.2024 13:01
    Vreme je da sadam iznese stand i pocne prodaju kestenja. Lova do krova. Jos ako prevari nekoga da potpise pristupnicu...
  • Ultravox

    08.11.2024 12:55
    Ima li kraja glupostima?
    Znate li koliko puta u godini trpi sremska strana zbog ovoga ili onoga. O uspehu razloga za zatvaranje mosta Duge nije vredno ni pričati...Status Quo. Trpe obični ljudi kojima je preko glave pogrešnih razmišljanja i odluka...
  • Okupator

    08.11.2024 12:42
    Milan napisa:
    "...Mučite poštene ljude... koji će samo biti ljuti na policiju što te nevladine nije bacila u Dunav..."

    Ja kad napišem da je ovima krajnji cilj bacanje Novosađana pod led opet, ne verujete.
    Ja poći mirno neću, vi kako hoćete.
  • Ne razumem

    08.11.2024 12:25
    Da li moze neko od organizatora da objasni:
    1. Zasto nije okupljanje na trgu
    2. Cemu sluze setnje
    Moje ubedjenje je da setnju organizuju oni koji hoce da razvodne protest.
  • Dežurno gunđalo

    08.11.2024 11:55
    Šta im je kriv radni narod?! Što ne blokiraju narodnu sfukštinu? Da citiram pesmu pokojnog Bore Čorbe:
    "Neću da imam veze s partijom
    Oni se bave pornografijom
    I 'oće 'leba bez motike
    Valjaju deci narkotike
    Ja bih sve parijske drugove
    Pravo u fabričke krugove-e-e-e-e
    Da malo osete strugove-e
    Ili na njivu za plugove-e

    Neću da budem član partije!

  • Симеон

    08.11.2024 11:53
    Нова борба
    ГРАЂАНСКА НЕПОСЛУШНОСТ ! ! ! Сложно да не идемо на посао, не плаћамо рачуне, блокирамо рад градских управа, општина, катастара. Ударити их тамо где лопурде краду а ми ћемо издржати без плате 2 месеца а они неће ни месец. Упоредо упозоравати војску и полицију да подрже народ у супротном лустрација и судови свима који стану против народа!
  • Milan

    08.11.2024 11:43
    Zašto sremska strana!?
    Zašto se stalno blokira sremska strana!?
    Blokirajte Liman, Kać ili Futog ako smete!?
    Ako hoćete sremsku stranu da maltretirate hajde onda blokirajte Bukovac!?
    Hajde da vas vidimo da blokirate Klisanski most da vas skupljači sekundarnih sirovina rasteraju!
    Mučite poštene ljude iz Sremskih Karlovaca i Petrovaradina koji će stići kući ali okolnim putem koji će samo biti ljuti na policiju što te nevladine nije bacila u Dunav. Uostalom odakle su ti protestanti i te njihove vođe? Nema tamo 25% novosađana!
  • Pako

    08.11.2024 11:37
    Hehe
    Nanervirali se botovi. Izgleda da ova blokada ipak i nije tako loša ideja.
  • Sale

    08.11.2024 11:37
    i sad će oni kao da ruse diktatira tako što će maltretirati običan narod?!!!! Idite blokirajte skupštinu, Vladu, Predsedništvo, Banovinu a narod! Samo stvarate kontraefekat i dajete mu argumente da poentira isto kao sa protestom i uništavanjem Gradske kuće!
  • Vek

    08.11.2024 11:32
    Evo predloga, blokirajte ulice gde odgovorni zive. Blokirajte bogataske kvartove gde im poslovni partneri zive. Ostavite obican narod, radnicku klasu na miru vise.
  • Miomir Švedska

    08.11.2024 11:14
    Stigla skripta od službe

    " Lakše je ljude prevariti nego ih ubediti da su prevareni "

    - Mark Twain .

  • Liman

    08.11.2024 11:13
    Auu koliko prepoštenih zabrinutih građana - ustvari sendvičara.
    Prvo ostavke i krivična odgovornost za odgovorne, a onda mogu male mice preko svog mosta.
  • Hm...

    08.11.2024 10:59
    Šta se postiže ovom blokadom? Sprečiće se da ljudi idu svojim kućama s one strane grada? I šta onda? Druga stvar, danas je Mitrovdan, mnogima je slava, mnogi idu na slave a znamo kakve su slave kod nas...Onda treba blokirati i sremsku stranu mosta, jer može neka pijana budala za volanom da se ne daj Bože, zaleti u masu naroda i eto opet nesreće...Ko će nam garantovati bezbednost da nas neće napasti ovi režimski batinaši?
    Neko reče da treba da se ide u Beograd vikendom isped Skupštine. Ne rade ni radnim danima, a ne vikendom...
  • Detelinarac

    08.11.2024 10:50
    Ostavke
    Ne traži to narod ostavke političara, već opozicija na ovaj način hoće da preuzme vlast, pa da zaposli armiju svojih vojnika. Mala bara a mnogo krokodila ....
  • Marko

    08.11.2024 10:37
    Svi koji pišu da im ovo smeta, a ne daju nikakav drugačiji predlog, isto kao da je bot ostavio komentar, nema razlike između vašeg i botovskog komentara čak i da niste bot. Tako da ako nemate konkretan predlog ne javljajte se, bolje je.
  • Ja

    08.11.2024 10:34
    Opet nenasilni protesti. Samo malo da maltretiraju radni narod. A kada neki pijanac napravi cirkus biće ubačeni element. Podržavam vas jer država nije sposobna da vam stane na rep. Sve vas treba odvesti na njivu pa malo radite.
  • Particulare matter

    08.11.2024 10:34
    Toplo se obucite.
  • Neutralac

    08.11.2024 10:11
    @Kamiondzija
    I obavezno da ponesu crvenu farbu da ga uniste kao i gradsku kucu
  • Krug

    08.11.2024 10:02
    Polazna tačka sveopšte nacionalne katastrofe se desila u Novom Sadu sa čuvenom "jogurt revolucijom" kada je započeto sejanje nesreće, bede i ratova na ovim prostorima. Možda će se nekim čudnim spletom sve u Novom Sadu i završiti iako sada ne deluje tako.
  • Luka

    08.11.2024 10:00
    Kontraefekat
    Ne znam ko ovo smišlja ali blokada ljudi koji nemaju nikakve veze uvek i uvek samo izaziva kontraefekat.Pogotovo mosta
    Zna se ko je krivac i gde treba ići.Šta je poenta?
  • Christian

    08.11.2024 09:48
    Slobodno...
    ... blokirajte šta god hoćete. Ionako u Srem neću više da idem. Svi su svoja lica pokazali u ovih par dana. A kome još nije jasno, neće mu ni biti. Momentum je izgubljen, ili namerno ili svesno, potpuno je svejedno. Ljudi (pošten narod) su opet izigrani od svih aktera i strana.
  • Kesar

    08.11.2024 09:30
    A zašto ne opet
    ispred Železničke stanice svake večeri dostojanstveno bez reči da narod odstoji po sat ili dva?

    Zašto na mostu?


  • Deran

    08.11.2024 09:28
    Liceneri
    Zašto nisu u aprilu 2012. godine, blokirali most zbog tragedije u Kontrastu, kada su on bili vlast?
    Zašto nisu tražili ostavku svog gradonačelnika i svojih odgovornih funkcionera u gradu, Pokrajni i Republici?
  • DR

    08.11.2024 09:18
    Opet greška ništa nećete postići
    Hoćete nešto da postignete blokirajte tamo gde elita i političari žive.
    Znači krug dvojke dedinje pa da vidiš kako se rešava sve.....
  • Svake nedelje

    08.11.2024 09:15
    Se osnuje
    Neka nova famozna "organizacija", na kraju meseca bude ih total 10. Od toga, 11 ne znam ko su ni šta su ni čiji su ni ko finansira ni ko je vodja. Mada za ovo, ko finansira, pa finansira drzava naravno. Niko od njih nije dao pare iz svog džepa da bi blejao tek tako 6h napolju.
    Jel' organizujete klub čitalaca kao onomad na Šodrošu?
  • Kamiondzija

    08.11.2024 08:44
    Jutros čuo na TV da Žeželjev most nema upotrebnu dozvolu. Možda bolje da blokirate taj, a ne varadinski most?
  • Lala

    08.11.2024 08:30
    Ko sme
    Ajte vi protestaši,blokirajte državne ustanove u kojima radite i dobijate pare od poreza nas koji ipak nismo imali babu,tatu dedu da nas ubaci pa malo teže do parčeta tog hleba.....ako smete
  • Sve vas više mrze

    08.11.2024 08:30
    Exsudija čekićar i hajduci
    Sve ih više narod mrzi što mu više štete prave. Sve dalje i dalje .
  • Dred

    08.11.2024 08:29
    @Nnnss, ne viseg cilja, nego vaseg cilja
  • Marko

    08.11.2024 08:23
    Borba za vlast
    Ako se protesti presele u Beograd, sitni političari u pokušaju, Pogačar, Bačulov, Brković... su izvisili.
    Pitanje je ko će više profitirati u trenutnoj situaciji.
  • fuj anarhiji

    08.11.2024 08:23
    mamu svoju
    neka blokiraju
    koga će da zahebu u želji da taj neko odradi nešto za njih što sami nisu kadri Koji polusvet koji ima velika usta a ne daj B da njima neko prepreči put zvali bi NATO . Osećam mučninu.
    Mamu svoju....
  • Jovo Mome Torbica

    08.11.2024 08:15
    Izduvni ventil
    Odlična ideja!
    Idemo svi nezadovoljni, besni, poniženi da sledimo internet uputstva neke...grupe...sviće, bravo, šta li...i da bez jasnog cilja, a još manje plana, kako do cilja doći, napravimo neki skup, koji može da se završi samo na dva načina - ako bude malo ljudi, svi se izduvaju pa raziđu. Ako bude više ljudi, ubaci se grupa false-flag huligana i opet od protesta napravi divljanje.

    Dajte nešto novo, k'o boga vas molim!
  • /

    08.11.2024 08:13
    /
    a jel, sada vam smeta blokada.
    a balvani po putevima u krajini 90ih su vam bili legitimni.

    bolje odmah carinski punkt staviti. sremci su ionako za cetnicki nastrojeni
  • Sankcije.

    08.11.2024 08:01
    Odmah da se uvedu sankcije Novom Sadu. Potpuno blokada grada. Nema ni ulaska ni izlazka iz grada. Ili će se smiriti, ili će se naučiti pameti.
  • Drazo

    08.11.2024 08:00
    Usunja se pod plastom noci....
    Vidim da su se poturice 2.0 posebno uspalile.Botoviiii,ne trci se za Titanikom:):):)
  • Miloš

    08.11.2024 07:51
    Znači sve ovo koje se predstavljalo kao iskazivanje žaljenja za poginulim ljudima,ipak nije to već isključivo neka politika.Sramotno.
  • prosvetlite me

    08.11.2024 07:47
    Sviće ? Čekajte, to su ovi koji su ubačeni element na građanske proteste, oni što nose maske,obučeni u crno i niko ne zna ko su ?!?
  • Mile

    08.11.2024 07:41
    Pitanje je...
    Na taj način ništa nećete pomoći već samo maltretirati građane ovoga grada.
  • Kamenica

    08.11.2024 07:29
    Time pokazujete da je vlasti vise stalo do naroda nego vama
  • Bastilja

    07.11.2024 21:55
    Zasto se ne blokiraju svi mostovi? Razumem da je akciju tesko organizovati ali kom delu gradu pripadas - tamo ides i blokiras. Pa da vidimo. E ovaj deo sugradjana koji se necka zivi vec dugo pod parolom "ako vam NIJE dobro onda nista". Retko sramezljiva ekipa.
  • Nnnss

    07.11.2024 21:02
    Ako mogu Novosadjani da istrpe zatvaranje mosta na par dana za Exit i Festival ulicnih sviraca, mogu valjda i 6h radi viseg cilja.
  • R49

    07.11.2024 19:48
    Još malo istog
    Panta neće izdržati. Opet će poslati svoje batinaše, policiju i žandare.
  • KizaRock

    07.11.2024 18:19
    ?
    Koji je smisao blokade mosta osim sto gradjani nece moci ni ovamo ni onamo?
    U svo postovanje namere i energije, ne odazivam se vise nikome na proteste ako ne postoji neki konkretan plan i potez. Ovako se samo prica razvodnjava i energija gubi. Neko bi pomislio da se to raddi namerno...
  • neko

    07.11.2024 17:51
    Treba da stane život u Srbiji. Samo tako.


    Prvo BG, tamo je matica
  • Pezos

    07.11.2024 17:40
    Varadinski most bude zatvaran vise puta godisnje zbog raznih manifestacija. Svima je to postalo kao dobar dan. Smatram da je suvise blaga najavljena blokada. Blokirati zezeljev most npr bi bilo efektnije a i simbolicno.
  • Pa dragi

    07.11.2024 17:35
    sugradjani, vi što se žalite da trpite zbog blokada, vi što vam je dosta i pozicije i opozicije pa čekate nekog Mejsiju da vas spase od svih, vi što mislite da se "troši" energija itd itd. , da li vam je lakše da trpite sve što vam ova vlast vec deceniju radi, da li više volite da vam ta vlast svakodnevno crpi energiju i životnu snagu, i razmislite kakav treba da bude taj vaš imaginarni novi "spasilac" kojeg čekate? Pa nastavite da tražite "dlaku u jajetu" ( onom što vam toma mona za 11d. nudi) i da kukumavčite, jer očigledno vam to baš "leži". Pozdrav svim dobrim ljudima. PRAVDA I ISTINA za stradale, dosta je suza ovaj narod prolio!
  • Дејан

    07.11.2024 17:11
    Предлог
    А уместо блокаде моста да одете на аеродром Ченеј па се залепите на писту?
  • Reckboo

    07.11.2024 17:07
    Zatvor/pritvor
    Treba da blokirate pritvorske jedinice u kojima drze ove ljude, pa i malog Relju, koje su djubrowski upecali kad su se izdvojili i krenuli kuci, najnezasticenije - sta koji andrak 6 sati ima da se radi na mostu, kakve su to promašene adrese?
    Ljudi su vam bitni, koje je jedino Goran bar na jutro zastitio, kakva kaldrma i most, da preslazemo kocke?
    Pa maturanti u BG su imali vise smisla za bitno, kad su odmah isli pred stanice MUP-a i drzali ih pod blokadom.
    Da li se nekom ide na most da se slika sa Djavom u pozadini, dok ovi drze ljude pod novim sitnim slovcima zakona, koje ovih dana menjaju i dopunjuju.
    Učinite okupljanje smislenim, i ako izađu - svi če osetiti neko postignuće, a ba mostu - opet vodu na ludu vodenicu, djavolu milu - kakav most, kakvih 6 sati, ljudi rade po dva posla...
    Deca su u pritvoru, Goran je big-boy i to ce hendlati, jeste se setili ljudi, aman?!
  • Slucaj

    07.11.2024 17:04
    Ljudi du izginuli, i deca. Troje mladih se bori za zivot. Oni ne idu nikud petkom uvece. Sta jos treba da se desi da se trgnete? Za ovu vlast i njihove pristalice je tipicno da gledaju samo licni kratkorocni interrs. Jesu li komentatori od te fele? Ostavke sefa policije koja nije reagovala i svih direktora javnih preduzeca koji nisu uskostrucni za delatnost u kpjoj rade. Dovesti najstrucnije ljude na celne pozicije. Pa nama je vladnik pecenjare vodio EPS, ej! Sta bre vise treba da se desi?!
  • Rasa

    07.11.2024 16:33
    Ljudi izadjite. Ne slušajte botovske komentare koji šire defetizam. Nije bitno trenutno ko poziva, bitno je podržati SVAKI vid otpora režimu. Ja dolazim! Treba da budemo ujedinjeni.
  • Slucaj

    07.11.2024 16:18
    Jao, samo nemojte da se deranzirate. Bas vam je jako nuzno da prelazite most petkom uvece. Nemoj da biste produzili put za 1 km do sledeceg mosta. To je jako strasno. Predjite peske, mozda shvatite o cemu se radi.
  • Ns

    07.11.2024 15:44
    Treba se okupiti ispred Banovine, da protesti imaju neki smisao, ali svakako dolazim!
  • Particulare matter

    07.11.2024 15:40
    I treba. Sve komunikacije i institucije blokirati jer iz Beograda se može očekivati samo zlo, podele, sukobi i nesreće. Beograd odbija da sprovodi zakone države.
  • @Realista

    07.11.2024 15:27
    razuma bez
    mislis na obicnog coveka koji nema za koga da glasa, ne zanima ga politika i razocaran je opozicijom?
  • Zebra

    07.11.2024 15:22
    Hoće opet predsednik da pošalje policiju koja će se povući kad dođu SNS batinaši?! Već se narod navikao na teror vlasti! Ali još ne odustaje od borbe za pravdu!
  • sasa

    07.11.2024 15:11
    Bravo Novi Sad
    Iskreno vam se zahvaljujem Novosadjani sto u ovim mracnim trenucima za ovu drzavu predstavljate poslednji red odbrane Ustava i drzave Srbije!
  • Blade

    07.11.2024 15:06
    Pitam se...
    Zašto samo jedan most se blokira?Zašto ne sva tri?!
  • Stefan Petrovaradin

    07.11.2024 15:02
    Podrška
    Podrška za blokade, sve mora da stane!
  • Realista

    07.11.2024 14:49
    Hmm
    Blokada mosta će napraviti problem samo običnom čoveku... Ne vidim smisao toga,sem navlačenja gneva običnog naroda kao obesmišljavanje zločina ovih na vlasti...
  • Imre

    07.11.2024 14:47
    Uvek sam protiv blokada,toje izum ove vlasti,blokiranje puteva.Imali smo sahranu u malom mestu avgusta 2003 god.Prijatelji i poznanici iz drugih mesta izjavljivali su saucesce telefonom i preko poste,uz napomenu da ne mogu doci zbog blokada puteva od strane SNSa i radikala.
    Blokade su njivo oruzje bile da osvoje vlast.
  • realnoje

    07.11.2024 14:45
    Razmislite malo
    blokade su najefikasnije tu gde politicari zive.
  • stvarno?

    07.11.2024 14:44
    Da li je realno da nista pametnije smisliti ne mozete nego opet po obicnim gradjanima? Ko ce da se muci zbog blokade mosta? Gradonacelinik mozda ili premijer? Pobogu dosta vise besmislenih pretnji i suludih akcija po ledjima obicnih ljudi!
  • - J -

    07.11.2024 14:43
    @Nebot
    Objasni mi molim te na koji način će blokada Duge imati uticaj na smenu političke "elite" ???
    Naravno da treba pred skupštinu u BG ali vikendom, masovno i odlučno.
  • Types of

    07.11.2024 14:41
    Treba ova slika razbojništva da ostane, ne treba da se renovira.Neka građani svaki dan gledaju ovo, jel' to borba za bolje sutra? Ovo nisu protestanti uradili, niko ne želi maloumnike koji će da pale..
  • Igor

    07.11.2024 14:41
    Pobegulja
    Onaj ko je pobegao u kinu je glavni krivac!!!
  • Vlada

    07.11.2024 14:40
    @Vladika

    Ne, terorizam je vaše crtanje osuđenih ratnih zločinaca po našim fasadama.
  • bezmoodi narode

    07.11.2024 14:37
    Obavezno otiđi na taj još jedan ubaški protest.
    Malo je što si do sada sto puta ipalo budala, treba još da te *ebu u mozak režimski aktivisti, vladine organizacije i vladina opizicija.
  • Joca

    07.11.2024 14:32
    Pa čemu sad to? Hajde Žeželj (teretni saobraćaj), ali Varadinski?
    Podržavam akciju, ali ne i ovu blokadu.
  • S

    07.11.2024 14:31
    Blokada
    Treba blokirati pijace u NS, ne dati narodu da kupi da jede, i tadaaa :D Eto da vidis kako ce narod stati na vasu stranu..
    jel se tako zali? blokadama? Jel vas to Tadic ucio, Cvetkovic, dinkic?
  • Citalac

    07.11.2024 14:31
    Ovce
    Zasto ne blokirate sami sebe i da vise ne gledam udbaske vuciceve predstave.
  • dobrivoje

    07.11.2024 14:20
    @Miki 07.11.2024 • 13:42
    I onda će ovi što gledaju Pink krenuti u operu ??
  • Svetlana

    07.11.2024 14:14
    Zar sad???
    I zar bas na most?!
    Sad kad je Železnicka stanica premestena u Petrovaradin, i kada je i ovako problem i velike guzve!! Ko je je ovo biser smislio, reci bez! I ko su uopste Svice?
  • Marko

    07.11.2024 14:11
    Ljudi kojima smeta blokada, da čujem bolji predlog? Od šetnjica nema ništa, samo ovakve i gore stvari mogu da ih nateraju. A vi ako vam je bitnije da odete od tačke A do tačke B preko mosta nego da isterate pravdu zbog 14 mrtvih među kojima ste mogli biti i vi ili neko vaš i da napokon institucije počnu da rade posao, obratite se Vučiću, sudu, tužiocima i njih naterajte da vam ispunjenjem zahteva i hapšenjem odgovornih za ubistvo oslobode most, tada će nestati i blokade. Prosto je. Fokusirajte se i shvatite na koga treba da budete besni. Sutra će taj most pasti i vi s njim jer vam je danas smetala blokada. Opismenite se politički i socijalno i ne nasedajte na dezavuisanje botova i ne prihvatajte zamenu teza. Da, ovo jesu metode u strašnoj državi u kojoj živimo, nažalost. Niste u Norveškoj ni u Luksemburgu. Gde vam je solidarnost. 14 mrtvih zbog korupcije, kriminala i potpune uzurpacije institucija, 'alo! Nisu vam ovi ljudi koji blokiraju problem.
  • Nsn

    07.11.2024 14:10
    @Vladika
    Terorizam je ubijati svoje građane, ne odgovarati ni za šta i posle doći u pola noći i sa 50 sendvičara i huligana tapšati na 500m od tragediju za koju si direktno odgovoran.
  • Trkelj Goran

    07.11.2024 13:59
    A zašto ne opet ispred
    Gradske Kuće?

  • Nebot

    07.11.2024 13:59
    14 жртава СНС-а
    Нећемо дати да убиство 14 наших суграђана од стране власти СНС прође некажњено.

    Иако нисам љубитељ овог покрета и људи који их предводе, много ми више има смисла ова најављена блокада од протеста наредне недеље у среду у БГ. Видимо се на Дуги.

    Што се тиче ботовских коментара који шире дефетизам и немоћ - треба их само игнорисати.
  • Mile

    07.11.2024 13:54
    Sramota...
  • anti

    07.11.2024 13:52
    Blokade su jedino efektivne kada se desavaju u Bg. Blokirati Skupstinu i Andricev venac.
  • Vladika

    07.11.2024 13:43
    Ovo je već terorizam.
  • Miki

    07.11.2024 13:42
    Neće nama svanuti dok se ne blokira zgrada Pinka i to na nekoliko meseci.
  • Boki

    07.11.2024 13:39
    Blokada
    Ja mislim da ovi.mocnici.koji hoce da blokiranju sta im padne na pamet imaju jednu blokadu koja se.nikad nece odblokirati
  • Novosadjaninn

    07.11.2024 13:36
    Znači muka mi je i od njih i od vas. Blokiraj zgradu svoju. Ako neko nije za vas i sa vama onda je za njih? Klošari i ovce i jedni i drugi. Blokirali ste sto puta i niste ništa postigli i sad opet maltretirate ljude oko sebe.
  • Ko

    07.11.2024 13:31
    su
    ovi?
  • Данило

    07.11.2024 13:27
    Анаграм од СићВе
  • Vvvv

    07.11.2024 13:21
    Zasto
    Zasto Varadinsli i stalbo maltretiranje gradjana Petrovaradina idite gospodo na most slobode ili Zezeljev ne izazivajte gnev naroda jer uvek od festolivala do protesta trpe gradjani Petrovaradina
  • Tarzan

    07.11.2024 13:16
    Cenzura
    Zasto ste izostavili znak Mercedesa iznad ovog grafita? Lik je tri puta crtao znak Mercedesa i pisao ispod MIR. LOL
  • Svašta

    07.11.2024 13:14
    Ko je ovo smislio?
    Naša ž.stanica nije u funkciji. Vozovi iz Bg idu do Peteovaradina i već su gužve.
    Opet na našu štetu!
  • Aleksej

    07.11.2024 13:14
    Uh...
    Ma sve je to sr... Te blokade ne doticu prave krivce, oni jedva cekaju da nesto bude blokirano da ljudi budu besni i nezadovoljni, ali ne protiv pravih krivaca....
  • Његош

    07.11.2024 13:09
    ИЛУЗИЈА ЈЕ, ЧУДО НЕВИЂЕНО
    НЕ ВИДИМ ПРОБЛЕМ У ТОМЕ ШТО СУ НЕЗАДОВОЉНИ СА ВЛАШЋУ, ВЕЋ ВИДИМ ПРОБЛЕМ У ТОМЕ, ШТО ПОКРАЈ ОБА ОКА, ПРАВУ ВЛАСТЕЛУ НЕ ВИДЕ.
  • ns ja

    07.11.2024 13:09
    Ne sme da osvane novi dan dok se ova pokvarenost i bezočni zločin i ubistvo 14 osoba, osim izvršene teške pljačke, ne reši onako kako se to po Zakonu rešava!
  • Урааааааа

    07.11.2024 13:08
    Ахххххххаааахххх....Јао, јао, шта вам радимо!
  • dz0

    07.11.2024 12:59
    alo studenti
    Adresa za korupciju nije na mostu!!!
  • Ja

    07.11.2024 12:55
    Prisustvujem protestima ali sam protiv blokada. Protiv sam setnji, performansa, o neredima da i ne pricam. Doci na protest i podrzati ga svojim prisustvom za to sam uvek.
  • Aa

    07.11.2024 12:53
    Taman sam pomislila kako smo zaboravni i kako smo dozvolili da za par dana sve prođe.Ova tragedija treba da i dalje bude u svim vestim i na svim portalima.Troje veoma mladih još uvek leže u komi potpuno obogaljeni (bez ruku i nogu!!!!) zbog ove vlasti.Za njih i njihove porodice još uvek je ovo najvažnija tema i uvek će biti.Treba li da čekamo da se i nama desi?Našoj deci?Nekome koga poznajemo?Treba da protestvujemo svaki dan, sve dok se nešto ne promeni!Nije bitna opozicija ili organizator, već mi kao narod!!Podržavam bilo koga, samo da oni već jednom odu!
  • Otpornik

    07.11.2024 12:52
    Zasto?
    A kada istice onih 48 sati? Gde je zapelo i sta se dogadja kad istekne?
  • Nsn

    07.11.2024 12:45
    Šta se ovim dobija? Odu ljudi na druge mostove, malo nas psuju zbog gužve i ništa, kući. Onda bolje blokirati sva tri mosta i puštati samo hitnu pomoć.
  • - J -

    07.11.2024 12:42
    Ovo je samo zamajavanje naroda, ne nasedajte!!!
    Boli vlast dupe za blokade i šetnje. Poenta je trošenje energije naroda. Znači ovo rganizuje lažna opozicija, što bi rekli: njihovi!
    Pravi protest je jedino pred skupštinom u BG!!!
    Kako mislite da će ovo uticati na vlast? Na koji način ih ovo dotiče?
    Nažalost ne može mirno i demokretski da se promeni diktatura i korupcija. Predugo se čekalo.
    Razmišljajte malo svojom glavom "ovce".
  • Sd

    07.11.2024 12:40
    Ne idite nigde kad se skupimo !
    Samo se držite ulica !
    Ne pratite baculove i ostale u centar grada !
  • Ne ne i ne

    07.11.2024 12:38
    Zašto blokada?
    Jesu li vam građani krivi pa da ometate njih i vozila hitne ili vatrogasce?
    Sa kojim pravom ovo radite, kakava grupa "Sviće", jasno je za koga radite kada okrećete građane protiv građana.
  • Malo vam je jogurta?

    07.11.2024 12:36
    Sviće nije novosadska organizacija.
    Ali nećete Novosađane, 100 zamerki ste našli novosadskim pokretima.
    Evo vam sad beograđana da vam obesmisle i ova ubistva, kao i sve drugo do sad.
  • Marko

    07.11.2024 12:35
    Varadinski
    Zar nije to Duga?
  • Sima

    07.11.2024 12:34
    Evo pocelo je smirivanje naroda po starom DB receptu. Lazna opozicija krece da smanjuje tenziju glupim performansima, sada ce nas zvati sve cesce da ko budale besciljno blejimo po ulicama i mostovima dok svima ne dosadi. Jel treba opet SNS misa baculov da mi govori preko megafona sta da radim. Neka hvala.
  • Gox

    07.11.2024 12:32
    Zašto pravite kolaps u gradu…ne radi se to tako
  • Nadzorni organ

    07.11.2024 12:25
    Opet pod okriljem noći?
    Nemoj samo vi da nas organizujete i pozivate. Neće nama svanuti dok novosađani u podne ne blokiraju grad.
  • Zebra

    07.11.2024 12:21
    U “pravnoj” državi moramo protestima da se borimo za vladavinu prava! Ovo nije postojalo ni za vreme Osmanlija! Ubice moraju da budu smenjene i da odgovaraju! Dosta više SNS kriminala!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna